top of page

Data przydatności produktu
Informacja dotycząca daty przydatności znajduje się na etykiecie produktu z tyłu opakowania.

KLUSKI – pakowane w atmosferze ochronnej, należy spożyć w ciÄ…gu 48h od dorÄ™czenia produktu, przechowywać w lodówce, produkt można mrozić co wydÅ‚uży jego przydatność do 6 miesiÄ™cy.

WEKI – produkty tyndalizowane (pakowane w sÅ‚oiki), należy spożyć: data podana na opakowaniu przechowywać w zacienionym miejscu (nie trzeba przechowywać w lodówce), po otwarciu spożyć w ciÄ…gu 48h i przechowywać w lodówce.

 

Sposoby przechowywania
Weki przechowywać w suchym i zacienionym miejscu, po otwarciu przechowywać w lodówce.

 

Metody i koszty dostawy


1. Kurier InPost 17zł

2. Paczkomat InPost 15zł - Paczkę należy odebrać w ciągu 8h od doręczenia do paczkomatu. Jeżeli paczka nie zostanie odebrana we wskazanym czasookresie reklamacje nie zostaną rozpatrzone.

Czas realizacji
Twoja paczka opuÅ›ci nasz magazyn w ciÄ…gu 48h! Najczęściej wyglÄ…da to tak: zamówienia zÅ‚ożone do 12:00 wysyÅ‚amy jeszcze tego samego dnia, zamówienia zÅ‚ożone po 12:00 wysyÅ‚amy nastÄ™pnego dnia rano.


 

Formy płatności

PÅ‚atność przelewem tradycyjnym – dane do przelewu:
SCOOBnij Wojciech Górkowski,
w tytule: imiÄ™ i nazwisko, nr zamówienia,
nr konta: 65 1020 4900 0000 8902 3077 7660

* w celu przyÅ›pieszenia realizacji zamówienia możesz wysÅ‚ać nam potwierdzenie przelewu na kluskagdynia@gmail.com w tytule podajÄ…c nr zamówienia.


PÅ‚atność online za poÅ›rednictwem tpay, który obsÅ‚uguje poniższe formy pÅ‚atnoÅ›ci:












 

 

 

 


 




 

Sposób przygotowania zamówionych produktów
Informacja dotycząca sposobu przygotowania znajduje się na etykiecie produktu z tyłu opakowania.

 

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i nastÄ™pnie "Zarejestruj siÄ™". W nastÄ™pnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po klikniÄ™ciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysÅ‚any e-mail z linkiem aktywujÄ…cym. Po klikniÄ™ciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

 

Czy mogÄ™ wycofać moje zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwÅ‚ocznie po jego zÅ‚ożeniu. Nie ma możliwoÅ›ci wycofania zÅ‚ożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogÄ… mailowÄ… - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyÅ‚ki, jeÅ›li paczka jeszcze nie zostaÅ‚a wysÅ‚ana.

 

W jaki sposób zwracane sÄ… pieniÄ…dze za wycofane zamówienie?
W przypadku pÅ‚atnoÅ›ci za pomocÄ… przelewu tradycyjnego pieniÄ…dze zwracane sÄ… na konto, z którego dokonywana byÅ‚a opÅ‚ata za zÅ‚ożone zamówienie.
W przypadku płatności online za pośrednictwem TPay pieniądze zwracamy na wskazany przez Państwa nr konta bankowego.

 

Czy zamówiony produkt może być wysyÅ‚any jako prezent?
Tak, wystarczy dodać takÄ… adnotacje w komentarzu do zamówienia. Paczka zostanie przez nas spakowana na prezent, dołączymy również spersonalizowany list z  życzeniami odpowiednimi do okazji - napiszemy je za Ciebie lub możesz nam wysÅ‚ać dokÅ‚adny tekst.

 

Czy można zÅ‚ożyć zamówienie z dostawÄ… na okreÅ›lony dzieÅ„?

Tak, wystarczy dodać takÄ… adnotacjÄ™ w komentarzu do zamówienia.
 

faqu.png

FAQ

banki.jpg
bottom of page