Data przydatności produktu
Informacja dotycząca daty przydatności znajduje się na etykiecie produktu z tyłu opakowania.

KLUSKI – pakowane w atmosferze ochronnej, należy spożyć w ciągu 48h od doręczenia produktu, przechowywać w lodówce, produkt można mrozić co wydłuży jego przydatność do 6 miesięcy.

WEKI – produkty tyndalizowane (pakowane w słoiki), należy spożyć: data podana na opakowaniu przechowywać w zacienionym miejscu (nie trzeba przechowywać w lodówce), po otwarciu spożyć w ciągu 48h i przechowywać w lodówce.


 

Sposoby przechowywania
Weki przechowywać w suchym i zacienionym miejscu, po otwarciu przechowywać w lodówce.

 

Metody i koszty dostawy


1. Kurier InPost 17zł

2. Paczkomat InPost 15zł - Paczkę należy odebrać w ciągu 8h od doręczenia do paczkomatu. Jeżeli paczka nie zostanie odebrana we wskazanym czasookresie reklamacje nie zostaną rozpatrzone.
3. Orlen Paczka 10zł


Czas realizacji
Twoja paczka opuści nasz magazyn w ciągu 48h! Najczęściej wygląda to tak: zamówienia złożone do 12:00 wysyłamy jeszcze tego samego dnia, zamówienia złożone po 12:00 wysyłamy następnego dnia rano.


 

Formy płatności

Płatność przelewem tradycyjnym – dane do przelewu:
SCOOBnij Wojciech Górkowski,
w tytule: imię i nazwisko, nr zamówienia,
nr konta: 65 1020 4900 0000 8902 3077 7660

* w celu przyśpieszenia realizacji zamówienia możesz wysłać nam potwierdzenie przelewu na kluskagdynia@gmail.com w tytule podając nr zamówienia.


Płatność online za pośrednictwem tpay, który obsługuje poniższe formy płatności:












 

 

 

 


 




 

Sposób przygotowania zamówionych produktów
Informacja dotycząca sposobu przygotowania znajduje się na etykiecie produktu z tyłu opakowania, dodatkowo instrukcja przygotowania produktów jest wysyłana przez nas do was emailem lub w formie wiadomości sms'es.

 

Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.

 

Czy mogę wycofać moje zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

 

W jaki sposób zwracane są pieniądze za wycofane zamówienie?
W przypadku płatności za pomocą przelewu tradycyjnego pieniądze zwracane są na konto, z którego dokonywana była opłata za złożone zamówienie.
W przypadku płatności online za pośrednictwem TPay pieniądze zwracamy na wskazany przez Państwa nr konta bankowego.

 

Czy zamówiony produkt może być wysyłany jako prezent?
Tak, wystarczy dodać taką adnotacje w komentarzu do zamówienia. Paczka zostanie przez nas spakowana na prezent, dołączymy również spersonalizowany list z  życzeniami odpowiednimi do okazji - napiszemy je za Ciebie lub możesz nam wysłać dokładny tekst.

 

Czy można złożyć zamówienie z dostawą na określony dzień?

Tak, wystarczy dodać taką adnotację w komentarzu do zamówienia.
 

faqu.png

FAQ

banki.jpg